فانتزیام!!!!
❀تـــق...تــــق❀
ツنیــا تـو چادر سـرم نیســـتツ
درباره وبلاگ


.☻♥☻ \█/.\█/ .||. .||. ________♥╗╔╗═ ♫╔ ╗╔╦╦╦═♫║║╝╔ ╗╚ ╣╔║║║║╣╚♫╗╚╝╔ ╝═╩♫╩═╩═╚╝♫═╚

پيوندها
.•*◄†☼♂ترنم باران♀☼‡►*•.
㋡یــه کولــه پـشتی پــرازخــنده㋡
ღ♥رویای تنهای شب♥ღ
بابات چطوره ؟
ღ♥سکوت تنهایی شب در برکه ای خاموش♥ღ
ツدنیای خنده ....ツ
پورسال دانلود
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ^__^ فقط بخند ^__^ و آدرس nava1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1



آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, :: 9:41 :: نويسنده : ღنـــــــــــواღ

یکی از فانتزیام اینه که توی یه پارک شلوغ شروع کنم به دویدن!!همزمان با اونم با موبایلم بگم : لعنتیا تا من نگفتم شلیک نکنید کلی آدم بیگناه اینجاست!!!(ینی توهم در حد سراب های بیابان های 150 درجه آمازون )خنده

..

..

 

 

از فانتزیای اصلیم اینه که واسه یه سرما خوردگی برم دکتر اونم یهو بگه ی بیماری لاعلاج دارم و 1 سال بیشتر زنده نیستم!!منم 11 ماه با این راز تو سینم زندگی کنم تا اینکه 1 روز وقتی همکلاسیام اذیتم کردن من این رازو فاش کنم اونام تو بهت بهم نگاه کنن و زبونشون بند بیاد!!!منم در همین حین صحنه رو بسمت افق ترک کنم و تو نور محو شم!!!اونام هرچی صدام کنن و دنبالم بیان بهم نرسن و بقیه عمرشونو تو حسرت زندگی کنن کصاففطا!!!

ینی تحلیل در حد جنگ ستارگان هندی !!!خنده

..

..

..

یکی از عجیب ترین فانتزیام اینه که " درس بخونم "خندهخنده


 


نظرات شما عزیزان:

kimya
ساعت9:17---2 شهريور 1392
مگه امازون بیابان داره
منطزرم
bye


نامی
ساعت17:52---25 مرداد 1392
من زاده ی ♥ ...مردادیم ♥ ...

اگر مرا ميخواهی بايد با "زود رنــــــجی ام" بخواهی ...

اگر مرا ميخواهی بايد با " پيچــــــــيدگی ام " بخواهی ...

اگر مرا ميخواهی بايد با "صــــــــــراحتم " بخواهی ...

من با بقيه متفاوتم ...

پس اگر نميتوانی " خــــــــــــــاص " بودنم را باور کنی

به من نزديک نشو


دختر دوچرخه سوار
ساعت13:06---25 مرداد 1392
این ادرس منبعشهhttp://bestsmiley.blogfa.com/



یادت باشه بعضی وقتا ادامه مطلبش یه کد می خواد تو 1150 این کدو بنویس


roya@tab
ساعت10:42---20 مرداد 1392
چه جااااااااالب خومشلم

سیما
ساعت10:18---20 مرداد 1392
خخخخخخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: